Snelle levering
Uitgebreid assortiment
Diverse betaalmogelijkheden

Service en klachtenafhandeling

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Kastenreus en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij controleren onze producten daarom altijd op kwaliteit voordat wij deze naar je zullen versturen en pakken het product stevig in. Heb je onverhoopt toch een klacht? Dan zullen er uiteraard alles aan doen om dit naar tevredenheid oplossen. Stuur de klacht naar ons op via het onderstaand klachtenformulier. Omschrijf hierbij duidelijk wat er aan de hand is. Is je aankoop  beschadigd of op een andere manier onvolkomen? Stuur dan foto's mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Kastenreus reageert altijd binnen 5 werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken.

Vragen en klachten

Heb je gewoon een vraag? Neem dan even contact op met onze klantenservice, deze helpt je graag verder.

Heb je onverhoopt toch een klacht? Laat het ons weten via onderstaand klachtenformulier. Omschrijf hierbij duidelijk wat er aan de hand is. Stuur bij beschadigingen ook foto's mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Kastenreus reageert altijd inhoudelijk op je klacht binnen 5 werkdagen.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons zo snel mogelijk weten.

Klik hier voor informatie over onze 14 dagen bedenktermijn en retourprocedure
Klik hier voor informatie over onze garantie

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Klachtenformulier

Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 5 werkdagen inhoudelijk bericht.

(formulier)